در دنیایی که دنیای رقابت برندها است. باید از هر فرصتی برای ایجاد جایگاه کسب و کار یا کالای خود در ذهن مشتریان استفاده کرد، نیازهای مشتریان را درک کرد، جاهایی که مشتریان با کالا یا خدمت ارتباط برقرار میکنند را شناسایی و درنهایت با استفاده از طراحی هویت برند آهنرباهایی حسی ساخت تا مشتریان را جذب و حفظ کرد.
یک شکل مناسب میتواند هزاران حرف برای گفتن داشته باشد. بنابراین برندهای قوی نشانههای شناخته شده دارند.
در ذهن افراد دربارۀ شما، شرکت، کالا یا خدماتتان، مجموعهای از باورها و برداشتها شکل گرفته است. این برداشتها و نظرات بر اساس تجربیات مشتریان، اخبار، تبلیغات، گفتههای دیگران و … شکل میگیرند. این برداشتها و اعتقادات شکلدهندۀ برند شما هستند در ذهن مشتریان. جایی که برندها زندگی میکنند. البته ممکن است تصویری که از برند در ذهن مشتریان وجود دارد با تصویری که شما تمایل دارید تفاوت داشته باشد. بر همین اساس طراحی هویت برند عبارتست از؛ فرآیند نزدیک و مشابه کردن تصویر برند در ذهن مشتریان با تصویری که شرکت خواهان آن است.
تيم بینا برندینگ با توجه به نیاز شما در بخش خلق هویت بصری برند جلسات مشاوره را فراهم کرده و ازآنجاییکه هدف از برگزاری این جلسات دریافت نتیجههای کاربردی برای شماست، نیاز به تحقیق و بررسیهای لازم قبل از جلسه مشاوره است تا بازخوردهای بهتری از جلسات دریافت کنید. در همین راستا میتواند درخواست مورد نظر خورد را از طریق صفحه زیر تکمیل و ارسال نمایید.